top of page

360° Marketing heet voortaan: 360° Marketing voor Duurzame Impact.

  • Writer: Karin
    Karin
  • Apr 10, 2024
  • 1 min read

Updated: May 16, 2024

Ik heb besloten voortaan alleen te richten op marketing en duurzaamheidscommunicatie, iets wat ik de afgelopen 3 jaar met mijn interim projecten bij Royal HaskoningDHV eigenlijk al doe. Ik houd me bezig met transitie Nederland, de transitie van het landelijk gebied, de circulaire economie, noem maar op. Dit betreft vooral SDG 9, SDG 12 en SDG 15.


 Maar ook met mijn werkzaamheden als coördinator van het platform Actief Hilvarenbeek in de Gemeente Hilvarenbeek richt ik mij op een duurzaam doel, namelijk het bevorderen van de gezondheid (SDG 3). 

En uiteraard ligt SDG 2 - duurzame voedselproductie - in mijn straatje. 


 Met de urgentie van een klimaatneutraal in 2050, mijn werkzaamheden èn mijn interesse voor maatschappelijk verantwoorde, duurzame initiatieven was deze herpositionering dan ook niet meer dan logisch.




Comments


bottom of page